torstai 8. syyskuuta 2016

Tuliaisia Desing-torilta

Kävin ystäväni kanssa Tampereen Desing tori -tapahtumassa jokin aika sitten. Tapahtuma oli juuri niin mielenkiintoinen kuin ajattelinkin sen olevan. Tosin ehkä hieman pienempi kuin olin kuvitellut. Myyjiä oli silti runsaasti ja monenlaisia. Oli vaatteita, sisustusjuttuja, kortteja, asusteita ja paljon muuta.

Minua kiinnosti lähinnä vaatteet, mutta katselin kyllä muitakin. Löysin yhden aivan ihanan villatakin, mutta sitä en kuitenkaan malttanut ostaa. Olin päättänyt jo etukäteen, että huivin ostaisin jos sellaisen löytäisin. Ja löytyihän sieltä jos vaikka minkälaista huivia. Päädyin tarkan harkinnan jälkeen keltaisiin kasmir-huiviin ja olen kyllä ollut tyytyväinen hankintaani. Meinasin ottaa tavallisen harmaan tai ruskean, mutta olen todella iloinen että uskalsin hankkia värillisen huivin. Huivi on ollut melkein päivittäin käytössä oston jälkeen.

Olen melkein vuoden etsinyt kauniita värikkäitä sukkahousuja. Sellaisia hiukan paksumpia kuin esimerkiksi Marimekolla on ollut. No eipä ole enää näkynyt, paitsi unikko-kuosisia. Unikko taas on niitä harvoja kuoseja joita en kertakaikkiaan voi sietää. Niinpä olen tyytynyt mustiin sukkiksiin, mutta tuolla messuilla törmäsin Marja Jalava -merkkisiin sukkahousuihin ja olin aivan myyty. Ostin yhdet ja nyt kun ne ovat olleet käytössä, harmittelen kun en ostanut samantien useampia. Ne ovat niin mahtavat kuin sukkahousut nyt ikinä voivat olla. Pitäköön Marimekko unikkonsa, löysin paremmat!

Desing tori oli muutenkin sellainen tapahtuma, että sinne pitää kyllä mahdollisuuksien mukaan mennä uudelleen. Sieltä voi selvästikin tehdä ihan huippulöytöjä ja ainakin tutustuu uusiin merkkeihin. Väkeä riitti ja paikoitellen oli jopa liiankin ahdasta, mutta hyvä mieli jäi silti.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti